Subject: FW: Uue-Villemi kinnistu ristumiskoht
From: Herkki Rõõm <[email-masked]>
To: "MNT Teed" <[email-masked]>
Date: Fri, 6 Dec 2024 13:35:02 +0200

Tere,

Palun registreerida

Parimat,

Herkki Rõõm

From: Mihkel Meiel <[email-masked]>
Sent: Friday, December 6, 2024 1:31 PM
To: Herkki Rõõm <[email-masked]>
Cc: Sven Saar <[email-masked]>
Subject: RE: Uue-Villemi kinnistu ristumiskoht

Tere

Allkirjastatud projekt manuses.

Lugupidamisega,

Mihkel Meiel

Dipl. Ins

Teedegrupi juht

Reaalprojekt OÜ

Vabaduse pst 174b, Tallinn 10917

+372 5071 090

[email-masked] <mailto:[email-masked]>

 <http://www.reaalprojekt.ee/> www.reaalprojekt.ee

From: Herkki Rõõm <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Sent: reede, 29. november 2024 10:32
To: Mihkel Meiel <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Subject: RE: Uue-Villemi kinnistu ristumiskoht

Tere,

Ristumiskohtade truubid paiknevad valdavalt väljaspool riigitee teemaa
kinnistut. Oluline rajatava truubi puhul tagada ka selle optimaalne
pikkus.

IKÕ plaani me siin ei vormista.

Palun edastage meile kooskõlastamiseks märkustele vastavalt korrigeeritud
projekt. Anname kooskõlastuse kohe peale korrigeeritud projekti meieni
jõudmist.

Lugupidamisega

Herkki Rõõm

peaspetsialist

Planeerimise osakond

kooskõlastuste üksus

+372 521 9446

www.transpordiamet.ee <http://www.transpordiamet.ee>

Valge 4 / 11413 Tallinn / Transpordiamet

From: Mihkel Meiel <[email-masked] <mailto:[email-masked]>
>
Sent: Friday, November 22, 2024 3:33 PM
To: Sven Saar <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >; Herkki
Rõõm <[email-masked] <mailto:[email-masked]>
>
Subject: RE: Uue-Villemi kinnistu ristumiskoht

Tere

Lisan manusena kirja (12.11.2024), kus esitasin truubi osas küsimuse.

Lugupidamisega,

Mihkel Meiel

Dipl. Ins

Teedegrupi juht

Reaalprojekt OÜ

Vabaduse pst 174b, Tallinn 10917

+372 5071 090

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

 <http://www.reaalprojekt.ee/> www.reaalprojekt.ee

From: Sven Saar <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Sent: reede, 22. november 2024 14:28
To: Herkki Rõõm <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Cc: Mihkel Meiel <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Subject: FW: Uue-Villemi kinnistu ristumiskoht

Tere

Uurin mis seisus meie projekt hetkel on?

Meil see plaan, et tahaksime seda mahasõitu kasutada, et enda platsile
liiva tuua.

Kas me võiksime vähemalt teha samasse kohta juba ajutiselt või eeltööna
mahasõidu nii palju ära teha, et saaksime autoga üle sõita või mis ajaks
on lootust Transpordiametilt kooskõlastust saada sellele projektile?

Ette tänades ja tagasisidet ootama jäädes.

Parimaga,

Sven Saar

Projektijuht/Project Manager

GSM: +372 514 0127

E-post:  <mailto:[email-masked]> [email-masked]

AS Toftan

From: Mihkel Meiel < <mailto:[email-masked]>
[email-masked]>
Sent: Friday, November 8, 2024 4:46 PM
To: Sven Saar < <mailto:[email-masked]> [email-masked]>
Subject: FW: Uue-Villemi kinnistu ristumiskoht

Tere

Saime lõpuks tagasiside,

Kaks väikest märkust lahendada.

Jõuame ehk tuleval nädalal parandused sisse viia.

Lugupidamisega,

Mihkel Meiel

Dipl. Ins

Teedegrupi juht

Reaalprojekt OÜ

Vabaduse pst 174b, Tallinn 10917

+372 5071 090

mw

From: Herkki Rõõm < <mailto:[email-masked]>
[email-masked]>
Sent: reede, 8. november 2024 14:31
To: Mihkel Meiel < <mailto:[email-masked]> [email-masked]>
Subject: Uue-Villemi kinnistu ristumiskoht

Tere,

Olete esitanud meile kooskõlastamiseks tõõ nr P24046 „Uue-Villemi kinnistu
ristumiskoht riigiteelt nr 25214 Muuga-Hänike tee km 0,33, põhiprojekt“.

Esitatud projektlahenduse on põhimõtetelt sobilik, kuid on paar väikest
märkust:

1.	Projekteeritud truup

Kuna ristumiskoht on projekteeritud pöörderaadiustega R15, siis projektis
näidatud truup tuleb pikkusega 20 m.

Truubi nihutamisel meie tüüplahenduse joonisel näidatud põhimõtet järgides
oleks truup oluliselt lühem (ca 12 13 m).

Tuubi pikkus mõjutab ka selle hilisemat hooldust ning pikkade truupide
puhul on see kulukam.

Antud asukohas ei ole takistusi projekteeritavat truupi paigutada märgitud
põhimõtteid järgides.

Truubi päise kindlustamis põhimõtteid on näidatud eraldiseisva joonisega,
kuid asendiplaanil ja vertikaalplaneeringu

joonisel ei ole truubi otsa päise kindlustamist tingmärgiga näidatud. See
peab olema ka joonistel.

2.	Projekti esitatud joonised on kirjanurga osas loetamatud – palun
vaadata üle ja parandada.

3.	Nähtavuskolmnurk – joonisel ei ole märgitud, mis parameetrite
alusel nähtavuskolmnurk on näidatud

Täiendatud projekt palume esitada uuesti, siis aame esitata kooskõlastuse.

Lugupidamisega

Herkki Rõõm

peaspetsialist

Planeerimise osakond

kooskõlastuste üksus

+372 521 9446

wValge 4 / 11413 Tallinn / Transpordiamet

ww.transpordiamet.ee

ww.reaalprojekt.ee

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu
turvalisuses kindel.

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu
turvalisuses kindel.